Happen en trappen is echt een aanrader!
Het is een mooie route met verschillende onderdelen zoals bos en water, een aanrader
Weer een leuke dag gehad op de fiets en lekker gegeten op de verschillende locaties waar je telkens weer vriendelijk welkom wordt geheten. Top!
Mooie route. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel in de restaurants.
Verrassend leuke dag. Ontzettend leuk concept om op deze manier een route te fietsen. Echt een aanrader. Ook leuk om cadeau te geven.
Een heerlijke dag uit. Je rijdt over de mooiste paden en routes van de omgeving. Ook de restaurants zijn zorgvuldig gekozen, zodat je bij leuke en goede restaurants stopt.
Goed georganiseerd "dagje onbezorgd genieten" en voldoende tijd naar de volgende locatie
Mooie route ,geniet van het uitzicht en neem vooral de tijd . Wij hadden gelukkig super weer .