Ondanks het slechte weer werden we overal goed ontvangen. Vooral omdat we zeer slecht weer hadden
Prachtiege route Goede restaurants
Altijd doen, vooral met mooi weer een prachtige dagbesteding.
Een geweldig concept voor een dag fietsen, genieten van de omgeving en heerlijke gerechten.
We hebben een hele leuke dag gehad. De route was mooi en het eten was lekker
Een leuke dagtocht, afwisselende route, mooie route op een zonnige dag.
Wij als vriendengroep vonden het een mooie route, met lekker eten en een goede service.