Zeer goede organisatie, alles duidelijk en bij ieder restaurant is iedereen heel vriendelijk en blij met Happen en trappen klanten.
Zeer aangename dagvullende formule. Vooral leuk om te doen samen met familie of vrienden.
We hebben een heerlijk dagje happen en trappen gehad op de dijken . Prachtige omgeving met een mooie natuur. Erg gastvrije lokaties aangedaan om een hapje te eten. Het was verrassend wat er telkens weer op je bord lag.
op Texel geweest happen en trappen, super dag gehad
Goede routebeschrijving. Mooie fietsroute. Heerlijke gerechten.
mooie route en heel leuk concept dat je onderweg eet
h erg leuk om kado bon te ontvangen van happen en trappen je bent echt een leuk dagje weg in mooie omgeving en lekker eten!!