Mooie fietsroute en leuk om op diverse gezellige plekjes verrast te worden met lekkere gerechten
Heel ontspannen dag in deze mooie omgeving.
Prachtige route met heerlijk eten in gastvrije restaurants met zeer vriendelijke mensen.
Leuk , vooral voor mensen dagje uit !
Van onze kinderen kregen wij een cadeaubon voor happen en trappen. Het was makkelijk te boeken en alles was zeer goed geregeld. De mijnheer bij restaurant /hotel de barones in Dalfsen was zeer vriendelijk en legde alles goed uit. Fan. Koffeman uit Urk
het was een leuke dag, lekker gegeten. leuke mensen ontmoet waar we de hele dag mee hebben opgetrokken en een mooie route Prima
Erg mooie route en goede restaurants Een aanrader!!
Superleuk concept! Was wel iets langer dan aangegeven volgens mij. Eten smaakte overal prima! Zeker voor herhaling vatbaar!