Het was voor ons een fijne leuke ervaring/dag.
Topdag gehad, mooie route, lekker eten en goed fietsweer.
Leuke formule die we zeker aanbevelen.
Aanrader Hele dag onder de pannen En t eten is top
Prachtige natuur, lekker eten voor redelijke prijs en goede fietshuur, ook voor elektrische fietsen.
Het was in één woord een superleuke en gevarieerde dag!
Prachtige route met heerlijk eten
Ontzettend leuk concept, en zeker de moeite waard om vaker te doen