Een mooie tocht, leuke restaurantjes waar we heel vriendelijk werden ontvangen met lekkere gerechtjes.
zeker de moeite waard, kan het aanbevelen
wij doen het regelmatig wij genieten ervan
Leuke route door een mooie omgeving. Lekker eten.
Zeer goed ontvangen overal, fijne bediening met heerlijke gerechten
Mooie route ! En huis Verwolde is zeker de moeite waard om (gratis) te bezoeken !