Super mooie tocht de moeite waard om die te fietsen .
Prima geregeld en lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader ook voor ouderen in de auto.
Geweldig leuk om te doen
Schitterende route en heerlijk gegeten onderweg.
Prima route, je leert wat over de bezienswaardigheden en fiets door leuke stukjes natuur en stadjes. Eten is prima, niets op aan te merken. Zeker een aanrader!
Heerlijk tocht gereden in een gebied waar we nog nooit geweest waren. Goede indruk gekregen van De Peel.
Alles was prima geregeld, we hebben genoten!