Het eten was prima, maar de tijd om er te komen te kort. Zeker voor grotere groepen (12 volwassenen en 3 kleine kinderen)
Happen en trappen is een erg leuke manier om met een groep een route te fietsen. De afstand is heel geschikt om met een E-bike te doen. De organisatie is top!
Leukere route. Lekker eten ook. Enkel jammer van het hoofdgerecht.
Leuke route en wat een lekkere maaltijden. Super aardige restaurant medewerkers!
Meer info over eventuele bezienswaardigheden