Wat ik al heb verteld over de routebeschrijving, wij zijn nu 2x geweest en hebben steeds daar een probleem mee
Het was voor ons een geslaagde dag.
Mooie route in fraaie omgeving met leuke dorpjes en goede eetgelegenheden
Een gezellige dag gefietst, genoten van het landschaap en heerlijk gegeten, Wat wil een mens nog meer!