Deze formule van happen en trappen is zo'n aanrader! Als cadeau voor mijn 60ste verjaardag kan ik het iedereen van harte aanbevelen.
Deze route is ten zeerste asn te bevelen. Prachtig deel van Nederland. Kom genieten in de Achter
Dit is een prachtige route. Echt een aanrader. We hebben heerlijk gefietst en gegeten bij verrassende eetgelegenheden
Prachtige route in en rondom Hardenberg, mooie fietspaden, mooie natuur, kortom genoten van deze route
Voor het nagerecht toch een mooi zaakje voorzien waar men toch kan zitten!