Een goed idee voor een mooie dag uit. Ook aan te bevelen om met vrienden te doen.
Een van de mooiste routes die we tot nu toe gereden hebben . Overal heel lekker gegeten en de gastvrijheid was opmerkelijk . Zeker een aanrader
Zeer tevreden en een aangename fietsdag.
Prachtige polders en heerlijk eten!
We bevelen deze route zeker aan. Mooi landschap, veel rust, ruimte en horizon en goede restaurants
heel mooie route. Ondanks dat het weer deze dag wat minder was, prachtige dag gehad.
Mooie route met op alle stoppunten zeer vriendelijk ontvangen en zeer goed te eten gehad.
De goede gastvrijheid en service viel bij ons goed in de smaak