Mooie fietsroute, zeer gevarieerd. Leuke locaties waar je je gerechten gaat nuttigen. Top!
Echt een aanrader. Super leuk
Een ontzettend gezellige, Mooie en verrassende dag geweest. Een aanrader !
Aanrader! Ook erg leuk om cadeau te geven.
Mooie dag gehad en ook heerlijk gegeten.