Prima organisatie
Gewoon een keer doen. Zo leuk.
Ondanks het slechte weer werden we overal goed ontvangen. Vooral omdat we zeer slecht weer hadden
Heel tevreden
Prachtiege route Goede restaurants
Altijd doen, vooral met mooi weer een prachtige dagbesteding.
Aanbevolen