Wij gaan dit vast nog eens doen!
Wij hebben een geweldige dag gehad
Wij zeggen doen , je komt op plaatsen die je zelf niet kan vinden . Het is super mooi en leuk
Route Teuge (Gelderland) gefietst. Leuke route. Leuke "hap" locaties. Heel vriendelijk personeel. Eten goed en snel verzorgd. Aanrader.
Het is goed te doen ook als je niet veel fietst. Je fietst niet lange stukken aaneen. Met ongeveer 11 kilometer tussen de stops.
Wij hadden een fantastische dag