Heel leuk om een keer te doen. Je stopt bij restaurantjes die je anders misschien voorbij zou fietsen.
De hele dag vooraf geregeld is een hele relaxte ervaring.
aanrader om het te gaaan doen
mooie route door bloeiend duin
Goed georganiseerd en leuke locaties.